کد خبر: 1227085
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
سردار سنایی‌راد:
معاون سیاسی دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه هدف از عملیات «وعده صادق» برگردان بازدارندگی بود و این عملیات نیز باید محکم انجام می‌شد، افزود: در اجرای این عملیات، از یک اصل مهم، به عنوان اصل غافلگیری نیز استفاده نشده است چراکه اصل و هدف این عملیات، دادن پیام قدرت و بازدارندگی بود.

جوان آنلاین: معاون سیاسی دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» پیام قدرت و بازدارندگی جمهوری اسلامی به جهان و دشمنان انقلاب و ملت ایران بود، گفت: در جهاد تبیین باید از روایتگری عقلانی، منطقی، تأثیرگذار و اخلاقی بهره برد. 
به گزارش ایرنا، سردار رسول سنایی‌راد در نشست بصیرتی شورای اداری استان ایلام، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و مهندسی افکار از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری، الگوی جهاد تبیین اثربخش است که در زمینه تبیین‌گری، مفاهیم پیچیده دینی و سیاسی را با زبان ساده برای مردم بیان می‌کردند و روان‌سازی قابل فهم از مسائل و مفاهیم ایدئولوژیک داشتند. مطالعه آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخگوی بسیاری از شبهات، ذهنیت‌ها و افکار التقاطی باشد. سنایی‌راد با اشاره به اینکه در امریکا هم صنعت سینما و هالیوود در خدمت حاکمیت است و هم رسانه‌های بزرگ خبری که در زمینه تولید مشروعیت عمل می‌کنند، ابراز کرد: جهاد تبیین بر اساس همان مبنای مشروعیت‌ساز و جنگ ترکیبی که غرب در پیش گرفته، بسیار مهم است و باید زمینه لازم برای این فریضه مهم را در سطح جامعه فراهم کرد. این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه دشمن مشروعیت لازم را برای اجرای عملیات «وعده صادق» فراهم کرد، گفت: دشمن در باتلاق و بن‌بست غزه فرو رفته بود و می‌خواست از زیر بار سنگین بحرانی که در آن فرو رفته، خارج شود و بر این اساس به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد، البته که دچار یک اشتباه راهبردی و توهم شده بود چراکه فکر می‌کرد ایران صبر راهبردی را در پیش خواهد گرفت. 
سنایی‌راد افزود: بعد از جنایت رژیم‌صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، مطالبه‌ای راهبردی در کشور رقم خورد و یک ضرورت مهم برای پاسخگویی به این جنایت در کشور ایجاد شد. 
معاون سیاسی دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه هدف از عملیات «وعده صادق» برگردان بازدارندگی بود و این عملیات نیز باید محکم انجام می‌شد، افزود: در اجرای این عملیات، از یک اصل مهم، به عنوان اصل غافلگیری نیز استفاده نشده است چراکه اصل و هدف این عملیات، دادن پیام قدرت و بازدارندگی بود. وی با بیان اینکه در اجرای این عملیات اعتماد به خود داشتیم و هدف هم پیام قدرت بوده است، گفت: از زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رژیم‌صهیونیستی باید تنبیه شود، آن‌ها در آماده‌باش کامل بودند، چند روز در فشار بودند و بر این اساس، این عملیات، بدون استفاده از اصل غافلگیری و با ترکیبی از پهپاد و موشک و چندلایه پدافندی انجام شد و خوشبختانه بالاتر از سطح انتظاری که دشمن داشت و بیشتر از برآورد خودمان، انجام شد. سردار سنایی‌راد با بیان اینکه عملیات «عده صادق» عملیاتی مشروع، اخلاقی، منطقی و عقلانی بود، گفت: هدف اصلی دو پایگاه رژیم اشغالگر قدس بود که از این پایگاه‌ها علیه ما استفاده کردند، بنابراین در شلیک موشک‌ها به بزرگ‌ترین پایگاه هوایی و مهم‌ترین پایگاه جاسوسی رژیم کودک‌کش اسرائیل، پیام قدرت ایران منتشر شد. وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را به دنبال داشت، ابراز کرد: این سیلی، یک افتخار ملی است که غرور ملی همه ایرانیان را در کشور و در سطح نقاط مختلف جهان برانگیخت که باید روایتی عاقلانه و تأثیرگذار از این افتخار داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار